Deprecated: Return type of HM\BackUpWordPress\CleanUpIterator::accept() should either be compatible with FilterIterator::accept(): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/admin/web/prisijungusi2018.dev2.dizi.lt/public_html/wp-content/plugins/backupwordpress/classes/class-path.php on line 455

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the social-warfare domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/admin/web/prisijungusi2018.dev2.dizi.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Connection Information

To perform the requested action, WordPress needs to access your web server. Please enter your FTP credentials to proceed. If you do not remember your credentials, you should contact your web host.

Connection Type

Konkursas moksleiviams „STEAM: nuo žaidėjo iki kūrėjo“ – Prisijungusi Lietuva

Konkursas moksleiviams „STEAM: nuo žaidėjo iki kūrėjo“




Kauno technologijos universiteto Jaunųjų kompiuterininkų mokykla kviečia dalyvauti moksleivių konkurse „STEAM: nuo žaidėjo iki kūrėjo“.

Konkurso tema “STEAM: nuo žaidėjo iki kūrėjo” yra labai svarbi mūsų šiuolaikiniam jaunimui. Nuo pat vaikystės žaidimai yra svarbi mūsų gyvenimo dalis ir mums padeda išugdyti kūrybingumą, gerinti mąstymo gebėjimus, tobulinti logiką ir problemų sprendimo įgūdžius. Tačiau, mes norime skatinti moksleivius ne tik žaisti žaidimus, bet ir prisidėti prie jų kūrimo.

Konkurse kviečiame moksleivius kurti projektus, kurie susiję su STEAM sritimis. Tai yra mokslo, matematikos, technologijų, inžinerijos ir meno sričių integracija, kuri padeda atskleisti ryšius ir kurti naujus produktus, paslaugas ar sprendimus. Konkurso užduotys yra sukurtos taip, kad moksleiviai galėtų geriau suvokti ir pritaikyti savo STEAM žinias praktikoje.

Tikimės, kad šis konkursas skatins moksleivius mąstyti kūrybiškai ir pritaikyti savo STEAM žinias praktikoje, kaip ir žaidimo metu. Tai yra puiki galimybė moksleiviams įgyti patirties STEAM srityse ir išbandyti savo idėjas praktikoje. Be to, šis konkursas gali padėti jiems atrasti savo pomėgius ir susidomėjimo sritis, kurias jie galės toliau vystyti ir pasiekti savo kūrybines ambicijas.

Kviečiame moksleivius registruotis į šį konkursą, kurti ir kartu siekti tobulėjimo mokantis ir kuriant naujas, inovatyvias idėjas.

Konkurso užduotis bei nuostatus rasite konkurso puslapyje jkm.ktu.edu/konkursas.

Konkursas vyksta nuo 2023 m. balandžio 27 d. iki birželio 3 d.

Linkime kūrybiškumo ir inovatyvumo!

KTU Jaunųjų kompiuterininkų mokyklos inf.